19 Mars

Sitter hemma och äter frukost och dricker kaffe. Det är så tyst hemma, i en vecka nu har han varit hemma när jag varit hemma men nu sitter jag ensam här och det känns som när han är i Helsingborg men vi ska inte skiljas åt nu, vi ska vakna varje morgon tillsammans.

Men det är skönt att han kommer igång nu för jag har haft lite ångest över att jag har jobbat och han har frågat mig varje vad han ska göra, utan svar. Och jag vet att han är lycklig nu när han får vara i staden han älskar, staden där vi snart kommer att bo.

Min dag är nästan ledig, ska in på ett möte mellan14-16 och innan det fixa det sista med Ms present. Sen ikväll blir det middag och mys, vara vi två.

Vi kan ju bara hoppas han blir glad för sin present! Imorse eller i natt när han hade gått upp och duschat smög jag upp och fixade en liten frukost till honom, lite choklad och snus så han överlever dagen också, tror han uppskattade det lite iallafall sådär 04.15 på morgonen.


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0