I love my life!

Lördagsnatt och jag sitter hemma i min ensamhet i min alldeles för fina lägenhet som jag älskar! Just nu är den dock inte i det finast skicket, då det har varit förfester här senaste två kvällarna. Nybäddad säng har jag iallafall som jag ska krypa ner i om ett tag!

Jag har jobbhelg i helgen och därför är jag som inte alla andra ute ikväll, som mina helger ofast består av, utgångar. Bli berusad, umgås med mina kompisar och släppa loss i uppsalas uteliv som inte är något stort att hurra över! Men jag älskar det ändå, dom kvällarna när man träffar på människor som man både vill och inte vill träffa och då man bara släpper loss och dagen efter har minnesluckor.

Gårkvällen va en sånn där bra kväll, min fina vän Tanya och jag hängde först här hemma hos mig och drack drinkar och lyssnade på hög musik innan vi cyklade ner mot BJ, det var där det hände och skedde, vi släppte loss våra kroppar och njöt av varje minut. Träffade på många fina vänner och drack lite mer innan vi cyklade hem några timmar senare. Våra cykelfärder hem, våra underbara kvällar tillsammans, JAG ÄLSKAR DET!!!

Men efter för några timmars sömn inatt vaknade jag titt som tätt och klockan tolv skulle jag stämpla in på jobbet, har klarat det förut och klarade det idag men ojj som jag längtade hem till min soffa och min sex and the city box hela dagen!

Så nu hoppas jag alla där ute festar åt mig med och har så jävla kul, för en tre dagars när jag jobbar orkar inte min kropp.

XOXO // mia



Kommentarer
Postat av: Nea

Blev glad när jag såg att du börjat blogga igen. Min fina Mia <3<3<3

2012-08-19 @ 11:25:37
URL: http://neoh.blogg.se/

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0