söndagskväll

Jobb helgen är över och det är två veckor till nästa gång, känns långt till dess men jag vet hur fort det kommer gå.. Haft en bra dag på jobbet med lite värk överallt men det har gått fort och rullat på. Men nu äntligen är jag hemma i soffa, har fyran på och kollar lite smått på filmen.

Hade dock en helvetes natt då jag hostade till klockan tre och spydde tre gånger, har hostat i två månader nu men i morgon blir det ett samtal till läkare, kan inte ha det så här längre. Någon infektion måste det va i kroppen? Men är äntligen ledig i morgon men en fullspäckad dag med städning, tvättning, möte på jobbet och sen tänkte jag ta mig till mina föräldrar, va ju så länge sen jag var där. <3

XOXO // mia

Bild från sena timmar i fredags.


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0