Sjuk igen.

Då låg man hemma sjuk igen, lugninflammation är konstaterat, äntligen ska jag få bli frisk på riktigt! Orkar inte hosta mer, orkar inte ha träningsvärk i magen och orkar inte ligga i sängen längre. Kommer va hemma hela veckan bara för att vara säker på att jag blir frisk på riktigt! Är less på detta nu. Men hatar att vara hemma men ska försöka sysselsätta mig så gott det går!

Min älskade pojkvän ligger även han hemma sjuk 60 mil ifrån mig, önskar att vi kunde ligga och vara sjuka tillsammans men han har fått pussjukan och glad är jag att jag inte har det för då hade det bara varit att vänta ut tiden. Stackarn! Men på fredag var det inbokat att han skulle komma och det gör han ändå, vi kommer ha en väldigt lugn helg och kurera oss tillsammans. Väldigt lugn!

Har heller inte rökt nu sista dagarna och ska heller inte göra det någon dag, nu är det slut på riktigt, jag är en icke rökare nu! ;)


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0