Nyårsplaner

Börjar planera för nyår, vad ska man ha på sig? Vilka skor? Håret? Ja allt.. Ska iallafall ner till Helsingborg och fira med min nya kärlek, pussa han på tolvslaget och fira med hans vänner och familj som jag även då kommer få träffa för första gången, spännande men som jag längtar! Allt kommer bli så bra och ganska skönt att få åka iväg och slippa tänka på vilka man ska fira med här hemma för alla brukar ju vilja åka på olika saker. Ångest för man inte är med någon som man vill ska vara där osv. Men självklart skulle jag vilja fira med alla mina närmaste vänner, en stor fet fest med alla sina älskade! Men vem vill inte få bli pussad av den man är kär i klockan tolv?! Så så får det bli!


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0