Sjukligt kär!

Har legat sjuk hemma igår och idag och kommer bli även i morgon! Hostat så jag spytt men nu ikväll fick jag hostmedicin som dämpar hostan och vidgar mina luftrör eftersom jag har haft så svårt att andats!

Ikväll när jag kom hem hade jag fått Blombud och choklad från världens finaste M. <3 jag blev frisk för några sekunder med största leendet på läpparna!

Kan verka konstigt attan har fått så mycket känslor fast vi knappt setts men som vi har pratat i telefonen i flera flera veckor, flera timmar varje dag, sent in på nätterna och om vi inte pratar i telefonen så smsas det! Han har fått mig att falla pladask och jag är galet kär! Fattar inte vad som händer inom kropp och hur glad han gör mig! Men jag är värd detta, jag är värd honom som jag ser vara den finaste killen jag kan få! Vi kommer få det så bra tillsammans och jag är så säker på detta, vi är säkra på detta!! Två ensamma själar har hittat varandra! <3


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0