Världens bästa födelsedagspresent!

Igår kväll fick jag ett sms som löd "har en överraskning till dig ikväll" tänkte väl att det var ännu en gin sång han sjungit in och vill skicka till mig eller något?!

Senare så frågade jag vad det var för något?! Spänd och nervös samtidigt som jag smörjde in ansiktet. "På fredag 16.45 landar jag på Arlanda och åker hem sent på måndagen" VAAA??? Vad ska du göra där tänkte jag men sen släppte jag ut men fin julfest då?! "Fick som svar att jag är viktigare än julfesten och han vill hellre va hos mig och fira min födelsedag hela helgen..har jag hittat den bästa eller den bättre ön bästa?!

Jag är världens lyckligaste för världens finaste kille kommer och är med mig hela nästa helg, jag som trodde jag skulle få vänta i tre veckor!

Han och min vän Anna hade planerat att han bara skulle komma in på festen men han kunde inte hålla sig längre men det är minst lika bra överraskning för det! Världen bästa M! <3

Så fredag är det födelsedagsfest, och på måndagen fyller jag år och får vakna upp med min fina! Kan jag säga annat än att jag är lycklig?! :)


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0