Funderingarna..

Skönt att en jobbhelg är över och kommande helg är ledig. Men hur många gossip girl kan man ta sig igenom på sin jobbhelg? varför vaknar man tdigt idag när man väl är ledig? Hur beter man sig mot en kille som är kär i en och jag inte är i honom? Jag har en Chuck i mitt liv! Hjälper kaffe för att bli pigg? Min telefon har chrashat ännu mer? om 11 dagar kommer Iphone5 och jag har en bokad redan. Hur ensam kan man vara en helg? Men det är underbart! När ska jag träffa honom? Hur bra pappa har man inte när hämtar min bil på jobbet och åker och servar den medans jag jobbar. Har jag varit bra på jobbet i helgen? så fucking jävla bra jag har varit! Har ideer i huvudet men när ska jag ta tag i dom? Hur tjejig kan en lägenhet bli? Om en kille hör av sig mitt i nätterna och han vill att jag ska komma för han vill ha fyllesex, varför ska jag då komma, borde det inte va han som ska komma hit? Hur ska man hinna med att träffa alla sina kompisar? och är det bara jag som ska höra av mig alltid?
 
Ja lite av dagen och helgens funderingar
 
Idag är jag iallafall ledig och är tröttare än någonsin och vad ska man göra då om inte åka till leoslekland med två av mina favoritkillar! :) Kaffe!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0