Ledig Tisdag

Ingen förstår hur mycket jag har sett framemot att vara ledig idag. helgen har varít på påfestrande och tröttsam. I fredags klev jag upp fem sen har klockan stått på sex lördag, söndag och måndag! Och i fredags var det afterwork efter jobbet och jag skulle hem senast tolv.. Bullshit trodde jag på det själv eller? halv tre ramlande jag in genom dörren och efter tre timmars sömn blev det nio timmars jobb! men har även hunnit med att träffa familjen och speciellt oliver tre gånger i helgen så känner vi varandra på riktigt!
 
Idag blir det en storrensning av garderoben och sen träffa min fina vän Linnea en stund. Tänkte hinna med att göra lite matlådor också. Livet är bra roligt nu..
 
XOXO /mia

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0