Slitentjej.com

En helg i fullfart.. Fredagen bestog av förfest hos mig med Anna och Natali innan vi tog oss ner till Bj och dans hela natten. Natlie hade av Klacken så hon blev inte så lång varig men Anna och jag dansade på ända fram till tre och som vi gjorde det och hur kul hade vi inte, kan varit den roligaste kvällen på riktigt länge. Vi hittade på skåningar som vi hängde med och hamnade på Max med fyllemat innan vi satte oss på gågatan och kollade på folk. Delade en taxi och kom tillslut hem vid fyra halv fem tiden. Som det ska vara eller? Vaknade tidigt av att anna ringde och tvingade upp mig. Helt slut men några timmar senare fick jag duscha och landa i min säng igen och tre timmars sömn innan det var påt igen!
 
Cyklade ner till Emelie där det dracks öl och Vin och trevligt sällskap. Sen vandra vi fem ner till Pub19 där lyssnade på musik och drack ännu mer öl. Min älskade vän jonas tjatade mig till Saluhallen så fick bli en sväng dit också och kramas och umgås med fina människor! Träffade på emelie efteråt och tog med mig cykeln hem innan jag somnade gott. Ännu en underbar kväll!
 
Klockan halv nio i morse ringde klockan och loppis väntade för mamma och mig, fick lite sålt och liksaså mamma. Skjutsade ut roger till sunnersta innan jag åkte hem till mamma och pappa, däckade i soffan i två timmar innan jag fick middag i magen och en matlåda med mig hem. Världens bästa föräldrar! <3
 
Nu ligger jag deckad i soffan hemma. Men vad jag älskar mitt liv men fan va sliten jag blir av att vara ledig, nästa gång jag är ledig ska jag bara vara utan utgångar och alkohol!
 
 

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0