Torsdag.

Torsdag idag och andra dagen jag stänger butiken, det enda bra är sovmorgon. Fast det har inte blivit riktigt någon sovmorgon utan jag har vaknat vid halv åtta, satt på TVn och sen legat och dragit mig och somnat några korta stunder.. Men jag älskar att ligga där med massa kuddar och mina två stora duntäcken och aldrig velat kliva upp..

I morgon är det iallafall fredag och jag har sen en ledig helg se framemot, troligtvis blir det Grönan igen på lördag och sen umgås med mina fina kompisar. Lite vin kan jag lova att det också blir sen på söndag väntas loppis med mamma. Hon ska sälja det mesta men jag har även lite skit som jag kommer sälja för en liten peng.. Tycker det är så mysigt att stå på loppis och sen även gå och se om man kan göra några fynd :)

Nu kallar jobbet..


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0