Tisdag

Idag är jag ledig och det enda jag har planerat är en löprunda och laga mat till ikväll. Vill bara ta det lugnt en ledig dag.

På fredag åker vi ner till Helsingborg och hänger där hela helgen och tar igen tid som Marcus behöver.

Tog även i tag det jag skulle igår och fick ett överraskande trevligt samtal igår kväll. Nästa onsdag ska jag även träffa min mäklare. Ja det är på riktigt, Vi ska flytta till Stockholm. Det minsta jag kan göra för M, han har flyttat 60 mil till mig då kan jag flytta 7 mil för honom.

För övrigt så har jag den bästa pojkvännen jag kunde fått, igår när jag kom hem hade jag fått ett paket, nya byxor och en ny top.


Kommentarer
Postat av: Nea

vad spännande! :) Hoppas allt löser sig till det bästa & att flytten går smidigt :) Jag är glad om du är glad. min fina vän <3

2013-04-16 @ 09:16:19
URL: http://neoh.blogg.se

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0