Onsdagen

Igår gick jag och Marcus och la oss klockan tio, vi båda va trötta efter vår lediga dag tillsammans.

Vi började med en stor frukost, Marcus köpte frallor och jag dukade fram. Sen tog han sina långa och jag mina korta ben och gick till Statoil och hyrde en bil och styrde mot Uppsala och vår soffa och på centimetrarna gick den in. Styrde tillbaka och mixtrade in den i lägenheten.

När vi ställt i ordning tog körde vi tillbaka bilen och tog våra ben igen och vandrade och åt lunch och sen mot djurgårn, tog en vätskepaus vid vattnet och sen gick vi runt och bara njöt. Jag njöt lite mindre pga skoskav. Sen vandrade vi in till stan igen och jakt efter påslakan, vi fann ett fint men jag blev besviken när jag kom hem, tyckte inte alls dom passade in, så 600 kr bortkastat.

Resten av kvällen bjöds på middag, idol och bara slappande.

Vi fick en perfekt ledig dag!


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0