11 februari

Ligger vaken, har gjort det sen M åkte till jobbet, somnat några få stunder bara. Alltså varit vaken sen sex. Men känner mig pigg ändå, tröttheten kommer väl senare.

Idag är det enda jag vet som erbjuds hitills att Marcus pappa och jag ska hämta Marcus från jobbet och sen skjutsar vi svärfar till flygplatsen. Sen får vi se vad planerna blir, ut och gå som vi brukar göra kanske.

Gårdagen va en halvrolig dag med magont från helvetet, somnade en stund innan M kom hem från jobbet och vaknade med tårar i ögonen pga smärtan. Annars va den lugn och skön, promenad med svärmor hem till mormor och morfar för att hämta hunden och sen melodifestivalen i repris innan jag somnade en stund. Och efter middagen blev det en till promenad med M till Ica maxi för köp av lite gott och sen hem för film och mys.

Ska nog försöka få Marcus att åka till Emporia med mig någon dag, ett stort köpcentrum i Malmö.

Nej dags att sova lite till.

Älskar för övrigt min nya homescreen på min telefon.


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0