12 februari

Vaknade tio idag men har legat kvar sen dess, ska snart ta mig upp och äta frukost och fixa mig, idag tänkte jag åka till väla, kolla, shoppa?! och hälsa på mannen min och sen ta med honom hem när han slutar.

Kvällens planer är nog bio, M ville gå men fanns inte riktigt någon film som föll mig i smaken. Vi får väl se hur det blir, i morgon är han ledig iallafall och då blir det troligtvis lunch med ens sv hans kompisar som jag inte hunnit träffa än och sen får vi se vad dagen utvisar.

Skönt att inte göra så mycket utan bara ta det lugnt och se vad dagarna blir av. Jag får ju vara i min kärleksfamn och då kan inget annat bli dåligt.


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0