9 februari

Ligger fortfarande i sängen här i Helsingborg. M är på jobbet så fick vakna upp ensam idag, som jag kommer få göra alla dagar. Men han är duktig, duktig på sitt jobb. Fick en glad nyhet att han kommer jobba på väla nu i veckan istället för Malmö, mindre resväg och mer tid för oss. I love. Och på fredag när jag ska flyga hem får jag sällskap av honom, jobbmöte i Sthlm så jag gör honom sällskap dit innan han åker hem igen samma dag. Men flygrädda jag blir glad av sällskap.

Har legat här och kollat runt och inspireras massa, vill ha så mycket nytt, hem, till garderoben, skohyllan och på armarna. Vill ha allt på samma gång! Ge mig! Mest av allt vill jag ha vår och sommar.

Nu är det nog dags att ta sig upp, duscha och äta frukost. Ikväll väntar det ljusfestival och middag ute med hela familjen Bengtsson och en till familj. Älskar att vara här, bli omhändertagen, bara vara och slippa tänka så mycket och bara njuta av Skåneluften.



Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0