Senaste dagarna

1. Saknar mitt hjärta och påmindes av vår kärlek och av honom. 2. Åkte och myste med mina grabbar idag. 3. Min shopping igår. 4. Mitt glada jag igår när det var varmt, sol och vår i luften och att vi hade fått ett glatt besked. 5. Inspiration 6. Ett bra citat 7. Har svårt att bestämma mig om jag ska bli brunett eller vara svarthårig 8. Mitt hjärta och jag har varit VI i 100 dagar. 9. shopping från H&M 10. Vill mer än gärna ha sommar 11. Inspiration till mitt framtida hem. 12. Mitt körkort och jag har hållit ihop i sex år.

Bra dagar helt enkelt och snart slipper jag somna ensam, vakna ensam och ära middag ensam. Snart börjar vårt liv på riktigt.


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0