Tisdag 26 Februari

Tisdagsmorgon och solen lyser in genom persiennerna, underbart, är våren här nu? 


Idag är även dagen då vi får veta, För så är det sagt och annars blir jag skapligt arg. Ikväll när jag går och lägger mig ska jag veta vilket datum jag blir sambo. :) jobbar förövrigt skönpass idag, älskar passet 11-19, dagen går alltid så fort och det finns att göra hela tiden. Hoppas kunderna är glada idag, för jag är glad och det vill jag fortsätta vara.

Igår beställdes ett par hunterstövlar hem, som jag suktat och nu var det 20% rabatt så varför inte slå till?! Kommer nog användas flitigt nu när snön smälter bort.

Älskar även appen nedan, det gör det lite lättare att hålla reda på dagarna men den kanske pinar mer egentligen. Ikväll kan vi iallafall rensa på den. Love it.


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0