10 Januari

Mackan i munnen en torsdags morgon, fick lite sovmorgon, fruktansvärt skönt :)
Igår fick jag umgås med Linnea massa timmar, äntligen. Fast vi inte ses så ofta är allt som vanligt när vi ses, och vi uppdaterar varandra så bra med sms, blogg och instagram. Ja det är så livet funkar nu. Vi köpte iallafall med oss godsaker hem och mös ner oss i deras gigantiska soffa med middag, choklad och dip! Underbara du! <3

Som så många andra gånger nu förtiden med folk jag inte träffar så ofta får man ju prata om min kärlek, jag älskar det, varenda ord och munnen kan nog bara babbla på ibland. Men är man lycklig och är man kär blir det så i början.

I morgon 20.30 får vi iallafall pussas och kramas igen, jag och min kärlek. Och snart är vi där vi vill vara, dit vi drömt om, att vi är hos varandra varje kväll och varje morgon. Ingen är lyckligare än mig.


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0