22 Januari

Det blir inte mycket skrivet här inte, kanske mest för att jag inte har allt för många läsare och vem vill läsa om mitt liv? nej jag skriver väl mest för att skriva av mig när jag väl gör det. Sen att min pojkvän vill läsa vad jag skriver om. Känns som det har varit fullt upp på sistonde och att jag varit så trött senaste två veckorna. Idag har jag iallafall haft en ledig dag, har varit hos mina föräldrar och tvättat, mamma var ledig och pappa är sjukskriven så fick umgås med dom också, en liten promenad i det fina men kalla vintervädret blev det iallafall.
 
Hämtade upp emelie och anna när dom slutade jobbet och åkte till Mio, vi fick presentkort från mio från jobbet för ett tag sen så ville se vad jag kunde hitta, blev en metallkorg som mina halsukar får ligga i, lite ordning och reda helt enkelt. Sen blev det en färd hem till anna där vi bjöds på middag och trevligt sällskap. Nu ligger jag i soffan, har städat undan tvätten och bäddat nytt i sängen. Snart blir det nog telefonen någon timme innan sovdags.
 
Började även rena datorn i dag på massa skit, bilder, filmer och andra gamla saker. Man hittade en del gamla bilder, här en gammal bild från 2009.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0