29 januari

Tisdagsmorgon, jag ligger kvar i sängen, har lite tid på mig att få ligga kvar, sömn är något jag behöver nu för att min kropp ska funka.
Just nu rullar bara dagarna På som dom ska fast med tråkigt väder, jobb och inte alls så mycket fritid som man vill ha? Har mina två jobbiga jobbveckor som gör att man inte hinner, hinner med det som man borde.

I morgon är jag ledig men hur mycket blir jag ledig då? Har en lägenhet full med kläder, måste rensa och städa.

Längtar tills Marcus flyttar upp av många olika anledningar, mest av allt för jag alltid kommer ha han nära, slippa ringas varje kväll utan kan få krypa ner bredvid honom och få en riktig godnatt puss. Inget i vårat förhållande kommer heller inte behöva vara tidspressat längre för vi kommer leva vårt liv, vi kommer bli två i hushållet och vi kommer hjälpas åt, allt kommer bli bra, det vet vi båda två och vi kommer leva lyckliga i resten av våra liv.

LYCKLIG


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0