7 Januari

Har hunnit jobba fyra dagar sen min ledighet, idag är jag ledig men har fullt upp på schemat. Min lägenheter ser ut som när jag flyttade in, kläder överallt. Resväskan har inte hunnits packa upp än.

Ska även ner på stan och förbi IKEA senare. Sen ikväll får jag se om jag följer med Anna till en annan jobbarkompis.

Hatar att vara hemma, hatar att bo ensam. Vill vara med honom hela tiden och vill bo med honom, planerna för oss blir bara starkare och mer verkliga då vi pratar om det jämt. Innan 2013 är slut kommer jag vara sambos igen, denna gången på riktigt tillsammans med honom jag ska leva med och dela allt med. För det här är på riktigt, som en sann dröm.


Kommentarer
Postat av: Nea

vad vacker du är maria!

2013-01-07 @ 15:48:33
URL: http://neoh.blogg.se
Postat av: Nea

vad vacker du är maria!

2013-01-07 @ 15:48:35
URL: http://neoh.blogg.se

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0