För mig är du kärlek.

Städar, rensar, gör plats dag idag. lägenheten ser nu ut som jag vänt upp och ner på den. kläder överallt. Men jag måste, jag måste rensa bort och fixa plats för snart är vi två, två som ska dela på samma utrymme som jag har gjort i ett år.
 
Snart flyttar han in hos mig, världens bästa pojkvän, för jag har verkligen hittat den bästa, absoluta bästa för mig iallafall. Hans kollega hade sagt här om dagen att man träffar bara en i livet som det känns så bra där med, som man klickar med, och turen har vi haft att vi har träffat varandra. Och lika tur har alla andra som gjort samma sak.
 
Senaste tiden har jag dock inte varit den roligaste flickvännen men det är den tiden på året då jag är nere, trött och vill bara ha vår. och distansförhållande med telefonsamtal kanske inte är det roligaste då, låter bara trött och grinig. så förlåt, jag ska skärpa mig! men snart blir allt mycket lättare, snart får vi vara tillsammans i två veckor och efter det är det inte många veckor kvar tills vi alltid kommer få vara med varandra.
 
Men ingen är gladare än mig för att jag har honom, han har gjort mig lycklig, sådär lycklig som jag aldrig trodde jag kunde vara. Han tar hand om mig som om jag vore det värdefullaste som fanns och han gör det där lilla extra. Han gör ALLt som han ska göra plus lite till! Han är magisk, han är perfekt och han är min! <3
 
Att han den dagen blev medlem på den där sidan, att han såg mig och att han la till mig som vän och att han sen lät mig få lära känna honom, resten är en historia, en riktigt kärleks historia som aldrig har ett slut <3
 

Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0