Göra om

Vill Göra om hemma, göra det mer stilrent och städat. Får väl passa på nu när jag blir sambo och vi måste fixa om lite göra detta till vårat hem. Han ska få känna sig hemma som att det är lika mycket hans hem som mitt hem. Jag älskar att vi ska bo tillsammans, att vi ska somna varje kväll tillsammans.

Vi båda går i framtidens tankar när vi flyttar till Stockholm, när vi har vår lägenhet tillsammans med högt i tak, kakelugn och gärna en Walk in closet. Drömma kan man.

Det var meningen att jag skulle städa och börja rensa idag, men har legat i sängen och bakis. Mitt hem ser just nu ut som en soptipp med kläder överallt, måste gå upp nu och börja!


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0