2 mars

2 mars och igår invigde jag min jacka, hoppas våren är här gör att stanna. Vill inte ha mer snö och kyla.

Idag blir det jobb 12-21.15 sen får vi se vad kvällen har att erbjuda men känner mig så trött i kroppen och vill bara sova, sova och sova men skulle ju va kul att göra någonting och få känna sv lite av Helgen. Ska se vilka alternativ som finns.

Mars är ju den månaden vi har väntat på så länge då vi ska bli sambos. Om vi nu reder ut allt som har med detta att göra.

Apprå på vår, letar som en tok efter dom perfekta ballerina skorna, vart är ni?? Tror Dock jag hittat ett par bra kandidater. Känns dock som jag inte kan köpa på mig hur mycket som helst denna månad eftersom det finns en pojkvän som fyller år också. Blir en funderare på den.

Marsmånad och jag är såååååhäär glad!


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0