20 Mars

Vi fick en bra dag igår tillsammans, försökte göra det så bra som möjligt, jag vet att han helst skulle vilja haft sin familj nära men fick iallafall skypa med dom och dom bjöd på skönsång och åt tårta dom med.

När jag kom hem öppnade han sitt paket och jag hoppas han blev nöjd, tråkigt att ge något som är så långt fram men ändå inte för det är ju något vi vill gå på. Sen åkte vi ner på stan en stund, gick mest bara runt för en promenad innan vi åkte hem och lagade middag och njöt av varandra. Jag åt lite tårta medans M smakade en tugga bara. Och eftersom han började sex i morse gick vi och la oss nio i går så nu har jag sovit tio timmar och är pigg. Börjar klockan tolv idag eller nya tiden är kvart över tolv.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0