3 Mars

Dagen började med att jag insåg vilka konstiga drömmar jag haft, slog ner några killar på jobbet för dom inte ville stänga av musiken och en annan dröm hade jag svart hårmascara i mitt svarta hår. Insåg ganska snabbt att jag hade klätt av mig kläderna också i natt (när jag sover ensam är det då kallt så har linne och mjukisbyxor på mig) dom låg iallafall fint bredvid sängen.

Haft en helg men konstiga och knasiga kunder, hur kan man glömma en barnvagn liksom och en annan kund ville att jag skulle hämta en manlig kollega för han visste mer än mig om batterier, nervärderande? Ja ganska.

Skönt med söndag iallafall och nu är det fem eller fyra dagar kvar utan mitt hjärta, nu går vi in på reservbatterierna och kämpar in idet sista.


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0