Han

Han ligger och sover bredvid mig, han ska upp om bara fem timmar och ta sig till Sthlm och sin första arbetsdag på nya jobbet.

Om bara en timme är det hans födelsedag, min vackraste kille blir 22 år. Kan inte förstå att det prickat så rätt, att just jag hitta honom och fick honom, vi passar bra tillsammans och vi är som gjorda för varandra, det var meningen. VI. 

Är verkligen så lycklig att jag har honom, för fyra månader sen trodde jag verkligen inte att han skulle ha flyttat in hos mig och att vi hunnit så långt som vi gjort i vårat förhållande.

Han har varit ledig i en vecka nu och varje dag har han städat, plockat och lagat mat. Han har verkligen gjort det så bra för mig, ska verkligen försöka göra allt så bra som möjligt tillbaka nu. Men tvivlar inte alls på hur bra vi kommer sköta detta, hur vi kommer hjälpas åt och ta hand om varandra. Vi är bäst tillsammans. Vi gör allt vi gör till vårt, hur vi säger saker, och hur vi gör det till varandra. Vi är vi och inga andra är som oss, för vi har skapat Oss. 

I love you M.

Trackback
RSS 2.0