Sambolivet

Fjärde dagen som sambo och idag är det min tur att va hemma och han åka iväg, M åkte till Sthlm för att få sitt schema och lite info och jag är kvar hemma och tvättar och rensar, vi måste få lite mer plats så rensa rensa!!

Annars har det flutit på som det ska, vi kompletterar varandra bra med hushållet och jag har fått mat i magen när jag kommit hem sent. Men just nu har M gjort det mesta eftersom jag jobbat. Men nästa vecka börjar det på riktigt.

Men lättnaden att vi inte ska lämna varandra är fruktansvärt skönt, inte behöva känna sig stressad över att ta vara på tiden utan bara njuta av varandra.

Idag ska vi umgås också, lite ärenden står på schemat och vi ska till banken. Underbara lediga torsdag!

Underbara Helsingborg, kommer sakna att inte vara där så ofta.


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0