Senaste

1. M och jag va ut på promenad igår i tre timmar med lite stopp, underbara väder. 2. Stegräknar tävling på jobbet, har dock inte nollställt den på hela helgen. Efter vår promenad hade jag ökat den med 19000 steg. 3. Vin i fredagskväll som skulle bli myskväll men jag somnade halv tio. 4. Nöjd fredags tjej, de va en bra fredag med ett glatt besked 5. Köpte nya converse i torsdags. 6. I söndags fick jag större tv, Marcus flyttade ju in. 7. Min pappa jobbar på Scania och Marcus bästa kompis Affe är ett fan av Scania så pappa skänkte några kepsar som resulterade i en glad Affe. 8. Fina Helsingborg 9. Sabina som varit sjuk och jag som önskade krya på dig 10. Fick reda på att vi skulle bli sambos och lyckan va total, vår ytterdörr alltså. 11. En text som är så sann 12. Fått två par hunterstövlar i priset av ett och har nu fått reda på att alla stövlar är så vita, så efter att ha köpt en spray så är dom som nya. min jobbarkompis ska köpa det ena paret.


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0