Länge sen..

Länge sen det skrevs, vet inte varför? Inte haft energi, inspiration och haft mycket att göra. Senaste dagarna har jag legat sjuk också, efter en galet rolig kryssning blev jag deckad med halsont och förkylning. Idag är jag ledig men blir ändå en lugn dag då jag fortfarande är förkyld.

Men det börjar hända en del saker i mitt liv, fix för försäljning av min lägenhet är startad och i augusti kommer den läggas ut. Vi har fått ett lånelöfte och har börjat kolla mer på lägenheter, vasastan eller östermalm är det som lockar och vi vet vad vi vill ha, en dag kommer vi få vår fina lägenhet! Längtan är enorm.

Fast man är sjuk kan man få positiva samtal, i love it, i love my life, i love .

Startade denna morgon på bästa sätt på balkongen.


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0