Senaste.

 

Bilderna hamnade helt tokigt...

1. Frukost denna morgon på balkongen 2. Tvtjänst ringde och jag va ärlig som jag alltid är 3. Marcus solade lite hör om dagen när vi båda va hemma sjuka. 4. Våra converse 5. Marcus gjorde egna köttbullar, fantastiskt goda! 6. Havsutsikten från vårat fönster på kryssningen 7. Bilder från kryssningen (bästa presenten ever) 8. En bra bild som sammanfattade kvällen. 9. Bjöd mina brudar på champagne brunch innan bi åkte 10. Fina cola flaskor 11. Fina vita rosor stod på bordet en dag när jag kom hem. 12. En glad tjej på sista april 13. Den fina värdskapet på sista april 14. Låg efter med drickan och fick multitaska 15. Vi som hade jobbat på sista april och kom efter. 16. M och jag bjöd sabina på frukost 17. Invigde mina nya skor eftersom det blivit vår 18. Min mästerkock alla dagar i veckan 19. Anna köpte ny cykel och va lika stolt som ett barn. 20. Champagne som firade vårt fantastiska lånelöfte 21. Fina Helsingborg 22. Promenad och våffelstund i vårvädret i Helsingborg, VI


Kommentarer

Kommentera

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen??

E-mail? (publiceras ej)

Din blogg?

säg vad du tycker här!

Trackback
RSS 2.0